BAWIMY SIĘ ZMYSŁAMI!!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM IGNASIA, HUBERTA I BARTKA😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
Witam na moim blogu. Zapraszam rodziców do zapoznania się z ćwiczeniami z integracji sensorycznej i terapii wielozmysłowej.
piątek, 22 maja 2020
czwartek, 21 maja 2020
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
BAWIMY SIĘ ZMYSŁAMI!!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM ANTOSIA I MIŁOSZA😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM ANTOSIA I MIŁOSZA😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
BAWIMY SIĘ ZMYSŁAMI!!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM ALANKA I CZARKA😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM ALANKA I CZARKA😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
PRZEDSZKOLE
BAWIMY SIĘ ZMYSŁAMI!!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM MAKSA, MARCELIĘ I KACPRA😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM MAKSA, MARCELIĘ I KACPRA😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
DZIEŃ DOBRY!!!!
DZISIAJ STYMULUJEMY UKŁAD DOTYKOWY✋✋
ZAPRASZAM NADIĘ, PATRYKA I MAKSA😁
PRZYGOTOWAŁAM PRZEPIS NA DOMOWE FARBY DO MALOWANIA PALCAMI 😊
Masy i farby dobrze jest przygotowywać wspólnie z dzieckiem, co jest dla niego źródłem dodatkowych bodźców, wrażeń dotykowych i proprioceptywnych oraz stanowi dobre ćwiczenie manualne (współpraca obu rąk i koordynacja wzrokowo-ruchowa).
Woda + płatki mydlane lub mydło w płynie + gliceryna + mąka – wymieszać i zagotować stale mieszając.
Po zagotowaniu masa powinna mieć konsystencję gęstej śmietany. Podzielić na porcje, dodać do masy barwniki spożywcze lub farby plakatowe i dokładnie wymieszać. Podczas malowania masa powinna być lekko ciepła.
MIŁEJ ZABAWY!!
DZISIAJ STYMULUJEMY UKŁAD DOTYKOWY✋✋
ZAPRASZAM NADIĘ, PATRYKA I MAKSA😁
PRZYGOTOWAŁAM PRZEPIS NA DOMOWE FARBY DO MALOWANIA PALCAMI 😊
Masy i farby dobrze jest przygotowywać wspólnie z dzieckiem, co jest dla niego źródłem dodatkowych bodźców, wrażeń dotykowych i proprioceptywnych oraz stanowi dobre ćwiczenie manualne (współpraca obu rąk i koordynacja wzrokowo-ruchowa).
Woda + płatki mydlane lub mydło w płynie + gliceryna + mąka – wymieszać i zagotować stale mieszając.
Po zagotowaniu masa powinna mieć konsystencję gęstej śmietany. Podzielić na porcje, dodać do masy barwniki spożywcze lub farby plakatowe i dokładnie wymieszać. Podczas malowania masa powinna być lekko ciepła.
MIŁEJ ZABAWY!!
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
DZIEŃ DOBRY!!!!
DZISIAJ STYMULUJEMY UKŁAD DOTYKOWY✋✋
ZAPRASZAM SZYMONA I LENKĘ😁
PRZYGOTOWAŁAM PRZEPIS NA DOMOWE FARBY DO MALOWANIA PALCAMI 😊
Masy i farby dobrze jest przygotowywać wspólnie z dzieckiem, co jest dla niego źródłem dodatkowych bodźców, wrażeń dotykowych i proprioceptywnych oraz stanowi dobre ćwiczenie manualne (współpraca obu rąk i koordynacja wzrokowo-ruchowa).
Woda + płatki mydlane lub mydło w płynie + gliceryna + mąka – wymieszać i zagotować stale mieszając.
Po zagotowaniu masa powinna mieć konsystencję gęstej śmietany. Podzielić na porcje, dodać do masy barwniki spożywcze lub farby plakatowe i dokładnie wymieszać. Podczas malowania masa powinna być lekko ciepła.
MIŁEJ ZABAWY!!
DZISIAJ STYMULUJEMY UKŁAD DOTYKOWY✋✋
ZAPRASZAM SZYMONA I LENKĘ😁
PRZYGOTOWAŁAM PRZEPIS NA DOMOWE FARBY DO MALOWANIA PALCAMI 😊
Masy i farby dobrze jest przygotowywać wspólnie z dzieckiem, co jest dla niego źródłem dodatkowych bodźców, wrażeń dotykowych i proprioceptywnych oraz stanowi dobre ćwiczenie manualne (współpraca obu rąk i koordynacja wzrokowo-ruchowa).
Woda + płatki mydlane lub mydło w płynie + gliceryna + mąka – wymieszać i zagotować stale mieszając.
Po zagotowaniu masa powinna mieć konsystencję gęstej śmietany. Podzielić na porcje, dodać do masy barwniki spożywcze lub farby plakatowe i dokładnie wymieszać. Podczas malowania masa powinna być lekko ciepła.
MIŁEJ ZABAWY!!
środa, 20 maja 2020
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
DZIEŃ DOBRY!!!!
DZISIAJ STYMULUJEMY UKŁAD DOTYKOWY✋✋
ZAPRASZAM KRZYSIA I KUBĘ😁
PRZYGOTOWAŁAM PRZEPIS NA DOMOWE FARBY DO MALOWANIA PALCAMI 😊
Masy i farby dobrze jest przygotowywać wspólnie z dzieckiem, co jest dla niego źródłem dodatkowych bodźców, wrażeń dotykowych i proprioceptywnych oraz stanowi dobre ćwiczenie manualne (współpraca obu rąk i koordynacja wzrokowo-ruchowa).
Woda + płatki mydlane lub mydło w płynie + gliceryna + mąka – wymieszać i zagotować stale mieszając.
Po zagotowaniu masa powinna mieć konsystencję gęstej śmietany. Podzielić na porcje, dodać do masy barwniki spożywcze lub farby plakatowe i dokładnie wymieszać. Podczas malowania masa powinna być lekko ciepła.
MIŁEJ ZABAWY!!
DZISIAJ STYMULUJEMY UKŁAD DOTYKOWY✋✋
ZAPRASZAM KRZYSIA I KUBĘ😁
PRZYGOTOWAŁAM PRZEPIS NA DOMOWE FARBY DO MALOWANIA PALCAMI 😊
Masy i farby dobrze jest przygotowywać wspólnie z dzieckiem, co jest dla niego źródłem dodatkowych bodźców, wrażeń dotykowych i proprioceptywnych oraz stanowi dobre ćwiczenie manualne (współpraca obu rąk i koordynacja wzrokowo-ruchowa).
Woda + płatki mydlane lub mydło w płynie + gliceryna + mąka – wymieszać i zagotować stale mieszając.
Po zagotowaniu masa powinna mieć konsystencję gęstej śmietany. Podzielić na porcje, dodać do masy barwniki spożywcze lub farby plakatowe i dokładnie wymieszać. Podczas malowania masa powinna być lekko ciepła.
MIŁEJ ZABAWY!!
PRZEDSZKOLE
DZIEŃ DOBRY!!!!
DZISIAJ STYMULUJEMY UKŁAD DOTYKOWY✋✋
ZAPRASZAM CZARKA, OLIWIERA I OSKARA😁
PRZYGOTOWAŁAM PRZEPIS NA DOMOWE FARBY DO MALOWANIA PALCAMI 😊
Masy i farby dobrze jest przygotowywać wspólnie z dzieckiem, co jest dla niego źródłem dodatkowych bodźców, wrażeń dotykowych i proprioceptywnych oraz stanowi dobre ćwiczenie manualne (współpraca obu rąk i koordynacja wzrokowo-ruchowa).
Woda + płatki mydlane lub mydło w płynie + gliceryna + mąka – wymieszać i zagotować stale mieszając.
Po zagotowaniu masa powinna mieć konsystencję gęstej śmietany. Podzielić na porcje, dodać do masy barwniki spożywcze lub farby plakatowe i dokładnie wymieszać. Podczas malowania masa powinna być lekko ciepła.
MIŁEJ ZABAWY!!
DZISIAJ STYMULUJEMY UKŁAD DOTYKOWY✋✋
ZAPRASZAM CZARKA, OLIWIERA I OSKARA😁
PRZYGOTOWAŁAM PRZEPIS NA DOMOWE FARBY DO MALOWANIA PALCAMI 😊
Masy i farby dobrze jest przygotowywać wspólnie z dzieckiem, co jest dla niego źródłem dodatkowych bodźców, wrażeń dotykowych i proprioceptywnych oraz stanowi dobre ćwiczenie manualne (współpraca obu rąk i koordynacja wzrokowo-ruchowa).
Woda + płatki mydlane lub mydło w płynie + gliceryna + mąka – wymieszać i zagotować stale mieszając.
Po zagotowaniu masa powinna mieć konsystencję gęstej śmietany. Podzielić na porcje, dodać do masy barwniki spożywcze lub farby plakatowe i dokładnie wymieszać. Podczas malowania masa powinna być lekko ciepła.
MIŁEJ ZABAWY!!
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
BAWIMY SIĘ ZMYSŁAMI!!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM ADRIANA I KACPERKA😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM ADRIANA I KACPERKA😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
BAWIMY SIĘ ZMYSŁAMI!!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM KRZYSIA I TYMKA😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM KRZYSIA I TYMKA😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
BAWIMY SIĘ ZMYSŁAMI!!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM MICHAŁKA, KORNELA, ANTOSIA I LENKĘ😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM MICHAŁKA, KORNELA, ANTOSIA I LENKĘ😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
wtorek, 19 maja 2020
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
BAWIMY SIĘ ZMYSŁAMI!!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM STASIA, OLIWIERA, MATEUSZA I STASIA LI.😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM STASIA, OLIWIERA, MATEUSZA I STASIA LI.😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
BAWIMY SIĘ ZMYSŁAMI!!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM IGORA, OLIWIERA, KUBĘ I MARCELA😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM IGORA, OLIWIERA, KUBĘ I MARCELA😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
DZIEŃ DOBRY!!!!
DZISIAJ STYMULUJEMY UKŁAD DOTYKOWY✋✋
ZAPRASZAM WIKTORA, MARCELINĘ, DAGNĘ, KRYSTIANA I FABIANA😁
PRZYGOTOWAŁAM PRZEPIS NA DOMOWE FARBY DO MALOWANIA PALCAMI 😊
Masy i farby dobrze jest przygotowywać wspólnie z dzieckiem, co jest dla niego źródłem dodatkowych bodźców, wrażeń dotykowych i proprioceptywnych oraz stanowi dobre ćwiczenie manualne (współpraca obu rąk i koordynacja wzrokowo-ruchowa).
Woda + płatki mydlane lub mydło w płynie + gliceryna + mąka – wymieszać i zagotować stale mieszając.
Po zagotowaniu masa powinna mieć konsystencję gęstej śmietany. Podzielić na porcje, dodać do masy barwniki spożywcze lub farby plakatowe i dokładnie wymieszać. Podczas malowania masa powinna być lekko ciepła.
MIŁEJ ZABAWY!!
DZISIAJ STYMULUJEMY UKŁAD DOTYKOWY✋✋
ZAPRASZAM WIKTORA, MARCELINĘ, DAGNĘ, KRYSTIANA I FABIANA😁
PRZYGOTOWAŁAM PRZEPIS NA DOMOWE FARBY DO MALOWANIA PALCAMI 😊
Masy i farby dobrze jest przygotowywać wspólnie z dzieckiem, co jest dla niego źródłem dodatkowych bodźców, wrażeń dotykowych i proprioceptywnych oraz stanowi dobre ćwiczenie manualne (współpraca obu rąk i koordynacja wzrokowo-ruchowa).
Woda + płatki mydlane lub mydło w płynie + gliceryna + mąka – wymieszać i zagotować stale mieszając.
Po zagotowaniu masa powinna mieć konsystencję gęstej śmietany. Podzielić na porcje, dodać do masy barwniki spożywcze lub farby plakatowe i dokładnie wymieszać. Podczas malowania masa powinna być lekko ciepła.
MIŁEJ ZABAWY!!
poniedziałek, 18 maja 2020
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
DZIEŃ DOBRY!!!!
DZISIAJ STYMULUJEMY UKŁAD DOTYKOWY✋✋
ZAPRASZAM ANTOSIA, WIKTORIĘ, OLĘ I TOMKA😁
PRZYGOTOWAŁAM PRZEPIS NA DOMOWE FARBY DO MALOWANIA PALCAMI 😊
Masy i farby dobrze jest przygotowywać wspólnie z dzieckiem, co jest dla niego źródłem dodatkowych bodźców, wrażeń dotykowych i proprioceptywnych oraz stanowi dobre ćwiczenie manualne (współpraca obu rąk i koordynacja wzrokowo-ruchowa).
Woda + płatki mydlane lub mydło w płynie + gliceryna + mąka – wymieszać i zagotować stale mieszając.
Po zagotowaniu masa powinna mieć konsystencję gęstej śmietany. Podzielić na porcje, dodać do masy barwniki spożywcze lub farby plakatowe i dokładnie wymieszać. Podczas malowania masa powinna być lekko ciepła.
MIŁEJ ZABAWY!!
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
DZIEŃ DOBRY!!!!
DZISIAJ STYMULUJEMY UKŁAD DOTYKOWY✋✋
ZAPRASZAM WIKTORA, MAJĘ I NATALKĘ😁
PRZYGOTOWAŁAM PRZEPIS NA DOMOWE FARBY DO MALOWANIA PALCAMI 😊
Masy i farby dobrze jest przygotowywać wspólnie z dzieckiem, co jest dla niego źródłem dodatkowych bodźców, wrażeń dotykowych i proprioceptywnych oraz stanowi dobre ćwiczenie manualne (współpraca obu rąk i koordynacja wzrokowo-ruchowa).
Woda + płatki mydlane lub mydło w płynie + gliceryna + mąka – wymieszać i zagotować stale mieszając.
Po zagotowaniu masa powinna mieć konsystencję gęstej śmietany. Podzielić na porcje, dodać do masy barwniki spożywcze lub farby plakatowe i dokładnie wymieszać. Podczas malowania masa powinna być lekko ciepła.
MIŁEJ ZABAWY!!
DZISIAJ STYMULUJEMY UKŁAD DOTYKOWY✋✋
ZAPRASZAM WIKTORA, MAJĘ I NATALKĘ😁
PRZYGOTOWAŁAM PRZEPIS NA DOMOWE FARBY DO MALOWANIA PALCAMI 😊
Masy i farby dobrze jest przygotowywać wspólnie z dzieckiem, co jest dla niego źródłem dodatkowych bodźców, wrażeń dotykowych i proprioceptywnych oraz stanowi dobre ćwiczenie manualne (współpraca obu rąk i koordynacja wzrokowo-ruchowa).
Woda + płatki mydlane lub mydło w płynie + gliceryna + mąka – wymieszać i zagotować stale mieszając.
Po zagotowaniu masa powinna mieć konsystencję gęstej śmietany. Podzielić na porcje, dodać do masy barwniki spożywcze lub farby plakatowe i dokładnie wymieszać. Podczas malowania masa powinna być lekko ciepła.
MIŁEJ ZABAWY!!
PRZEDSZOLE
BAWIMY SIĘ ZMYSŁAMI!!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM MAKSIA,DAGNĘ I KRYSTIANA 😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM MAKSIA,DAGNĘ I KRYSTIANA 😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
PRZEDSZKOLE
DZIEŃ DOBRY!!!!
BAWIMY SIĘ ZMYSŁAMI!!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM JULKĘ 😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
BAWIMY SIĘ ZMYSŁAMI!!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM JULKĘ 😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
DZIEŃ DOBRY!!!
BAWIMY SIĘ ZMYSŁAMI!!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM MIKOŁAJA, CEZAREGO I SEBASTIANA 😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
BAWIMY SIĘ ZMYSŁAMI!!!!
Ćwiczymy koordynację wzrokowo – ruchową, planowanie ruchu, równowagę, koordynację oraz koncentrację uwagi.
Dzisiejsza zabawa nazywa się „Teatr cieni”.
Podczas tej aktywności pobudzimy ciekawość i wyobraźnię dziecka.
ZAPRASZAM MIKOŁAJA, CEZAREGO I SEBASTIANA 😊
Wykonanie:
1. Przyczep do ściany taśmą dużą białą kartkę,
2. W zaciemnionym pomieszczeniu zapal lampkę i skieruj źródło światła na kartkę tak, aby pokazały się na niej cienie,
3. Poproś dziecko, aby przybrało jakąś pozę całym ciałem albo tylko może ułożyć ręce w różny sposób.
4. Wspólnie obejrzyjcie i nazwijcie powstały cień figury.
5. Na koniec dziecko może przyjąć wymyśloną figurę, a rodzic niech odrysuje ją na przyklejonej kartce czarną kredką.
6. Po zdjęciu szkicu ze ściany dziecko może pokolorować swój cień.
Udanej zabawy!!!
Subskrybuj:
Posty (Atom)